Σελίδες

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Βασίλης Ανεμογιός - "ΑΚΟΥΜΕ"


Πάνω στο κορμί μου τα'αρωμά σου.
Από τότε που ήσουνα εδώ.
Έφερα στα χείλη τα'ονομά σου.
Μα δεν αντέχω να σου πω.
Το τελευταίο σ'αγαπώ.


Άκουμε θέλω απόψε να σ'αγγίξω.
Τα δυο σου χείλη να φιλήσω να σε δω.
Απ'των ματιών σου τη φωτιά να ζεσταθώ.
Νιώσε με,ότι κι αν έγινε ξεχνάω.
Χριστέ μου πόσο σ'αγαπάω κι είμαι εδώ.
Να σ'αγκαλιάσω έστω μόνο ένα λεπτό.
Γιατί ακόμα σ'αγαπώ.

Στο σκοτάδι μόνος μου φοβάμαι.
Πόσα δάκρυα φέρνει η ζωή.
Ξαναζώ στιγμές που με πονάνε.
Γιατί μου έφυγες γιατί.
Όλη η ζωή μου είσαι εσύ.

Άκουμε θέλω απόψε να σ'αγγίξω.
Τα δυο σου χείλη να φιλήσω να σε δω.
Απ'των ματιών σου τη φωτιά να ζεσταθώ.
Νιώσε με,ότι κι αν έγινε ξεχνάω.
Χριστέ μου πόσο σ'αγαπάω κι είμαι εδώ.
Να σ'αγκαλιάσω έστω μόνο ένα λεπτό.
Γιατί ακόμα σ'αγαπώ.

Track 5 με τίτλο "ΑΚΟΥΜΕ" από το ΝΕΟ cd single "ΜΕ ΠΑΣ" του Βασίλη Ανεμογιού σε μουσική Βασίλη Ανεμογιού και στίχους Βασίλη Ανεμογιού-Ντιάνας Τζοβόλου.Eνορχήστρωση Βασίλης Ανεμογιός-Γιάννης Κώνστας.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...