Σελίδες

Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Λύκαινα, τραγουδάει ο Βασίλης Καρράς




Λύκαινα, τραγουδάει ο Βασίλης Καρράς στο νέο του τραγούδι που μόλις κυκλοφόρησε.  Ένα υπέροχο κομμάτι, ζεϊμπέκικο από αυτά που ο Βασίλης Καρράς μας έχει συνηθίσει να μας χαρίζει, ενώ οι στίχοι του τραγουδιού Λύκαινα αγγίζουν την καρδιά και τα συναισθήματα μας.
Λύκαινα , ένα ακόμα τραγούδι που προσθέτει στην πλούσια δισκογραφία του ο Βασίλης Καρράς και αναμένεται να γίνει μια ακόμα μεγάλη επιτυχία. Ο Βασίλης Καρράς είναι ο άρχοντας του λαϊκού τραγουδιού, έχει φανατικό κοινό που τον στηρίζει, και συνεχίζει με μεγάλη όρεξη στο τραγούδι, οι επιτυχίες του είναι συνεχόμενες η μια μετά την άλλη και τα μπουζούκια που τραγουδάει είναι κάθε βράδυ κατάμεστα. Ο Βασίλης Καρράς αδιαμφισβήτητα είναι στα καλύτερα του, απολαύστε την νέα μεγάλη επιτυχία  Λύκαινα , μέχρι την επόμενη!!!
Είναι στην αρχή το χάος και μετά ο έρωτας,
ο λευκός μεγάλος φάρος γύρο φως προσφέρωντας
ήρθε γέλιο ήρθε δάκρυ πόνοι και παυσίπονα
και το πιο πικρό φαρμάκι το 'πινα το σήκωνα


Αχ να μπορούσα λίγο να σε γλύκαινα
έμεινε η ψυχή μου μόνη λύκαινα
Αχ να μπορούσα λίγο να σε γιάτρευα
που με τόσα λάθοι σ'ανακάτευα
Άρρωστη ζωη, κάθε σου πνόη έχω ανασάνει
άρρωστο μυαλό,θέλει το καλό και κακό μου κάνει.


Είναι στην αρχή το χάος και μετά ο έρωτας
βήματα γεμάτα βάρος στον γκρεμό πηγαίνοντας
με τα μάτια καρφωμένα πάνω στο στερέωμα
το γκρεμό πέφτω για εμένα το 'χω το δικαίωμα.

Αχ να μπορούσα λίγο να σε γλύκαινα
έμεινε η ψυχή μου μόνη λύκαινα
Αχ να μπορούσα λίγο να σε γιάτρευα
που με τόσα λάθοι σ'ανακάτευα
Άρρωστη ζωη, κάθε σου πνόη έχω ανασάνει
άρρωστο μυαλό,θέλει το καλό και κακό μου κάνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...